Щоденно наші сторінки в соціальних мережах наповнені страшними новинами як з фронту, так і з мирних міст країни. А тому кожен привід трішки відпочити та зібратись у колі професіоналів своєї сфери, яка попри все продовжує генерувати красу для мас, стає ковтком свіжого повітря.
Відомий американський бренд CIRCADIA, що представлено офіційно в Україні та країнах Східної й Центральної Європи компанією BMED, вирішив зробити яскраву та мотиваційну подію для провідних косметологів, лікарів, стилістів та б’юті-редакторів, що зараз знаходяться у Києві. Цього разу місцем організації події стала дегустаційна зала “Вина світу”.
У межах події відбулось презентаційне навчання для топових візажистів Києва (адже навіть під час війни у столиці тривають зйомки відеокліпів, кінострічок, реклами), а також виступ косметологині Наталії Добровольної.
“Circadia Day — це вже приємна традиція дарувати нашим партнерам можливість відчувати нашу турботу та підтримку у ці складні часи. Тільки разом ми можемо ставати сильнішими та робити цей світ кращим”, — говорить керівник відділу продажів BMED Альона Єрхова.
Окрім презентації від CIRCADIA, демонстрації миттєвої позитивної дії продуктів бренду на шкіру та теоретичної ознайомчої інформації по інноваційними компонентами космецевтики, гості події насолодилися дегустацією вин від сомельє Олега Кравченка.
Фото: Євген Зінченко